Opis/program:
Wprowadzenie do Project Management:
historia PM w Polsce i na świecie,
co to jest jest projekt, zadanie, działanie, proces?
„złoty trójkąt projektu” – zakres, czas, budżet,
dlaczego project management?
Definiowanie projektu:
definiowanie celów i specyfikowanie wymagań zgodnie z zasadą SMART,
wpływ jakości definiowania na jakość realizacji przedsięwzięcia i klarowność rozliczenia się z pracy przy odbieraniu produktów projektu,
konflikt celów,
kontekst realizacji projektu zadaniowego,
zorganizowanie i struktura przedsięwzięcia zadaniowego,
komitet sterujący, kierownik pojektu, klient, sponsor, koordynator projektów (środowisko wieloprojektowe),
Planowanie projektu:
budowanie zespołu projektowego,
zawarcie zakresu w WBS (strukturze podziału prac),
podział projektu na dostarczane produkty,
zasady numeracji i tworzenia szablonów WBS,
matryca alokacji zasobów do WBS,
szacowanie pracochłonności, czasu, kosztu,
metody eksperckie, dane historyczne – kiedy wolno stosować?,
budowa diagramu sieciowego i metoda CPM (ścieżki krytycznej),
harmonogramowanie działań/zadań w oparciu o wykres Gantt’a,
zadania krytyczne, niekrytyczne, podkrytyczne,
metody skracania ścieżki krytycznej,
optymalizacja alokacji zasobów i redukcja kosztów.
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
planowanie i zarządzanie ryzykiem,
definicja i rodzaje ryzyk,
metody identyfikacji i zarządzania ryzykiem,
metody oceny, hierarchizacji i analizy ryzyk,
zaplanowanie reakcji i sposobów monitorowania ryzyk w trakcie realizacji przedsięwzięcia,
wyćwiczenia podejścia pro – aktywnego, a nie reaktywnego,
dobór właścicieli ryzyk,
wprowadzenie ewentualnych zmian do planu projektu zadaniowego,
zatwierdzenie planu bazowego projektu.
Wdrożenie projektu
ustalenie zespołu projektowego
struktura i organizacja zespołu
wartość wypracowana
raporty z realizacji
rezerwy
zarządzanie zmianą
zarządzanie ryzykiem projektu
ocena i monitorowanie przebiegu
koszty poniesione
Zamykanie projektu
weryfikacja projektu i wyrażenie akceptacji przez klienta
zamknięcie administracyjne i prawne
O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy
Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.
Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.
Dane kontaktowe:
Getsolution
Adrian Sobiński
al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa
Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl
Korzyści:
umiejętność zdefiniowania zakresu i celów projektu,
znajomość najważniejszych kroków w projekcie
prowadzenie projektów w oparciu o PMI,
umiejętność stosowania łańcucha krytycznego w projektach.
Koszty:
90
Cena zawiera:
O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy: