Opis/program:
Wstęp
Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę
Zasady profesjonalnej obsługi Klienta
Pozycja Firmy na rynku a jakość obsługi Klientów
Znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań Klientów
Sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb Klientów firmy
Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z Klientem
Pozytywne nastawienie – podstawa pozytywnych relacji
Elastyczność w kontaktach z Klientami
Postawa w obsłudze klienta – przedstawienie zestawu umiejętności niezbędnych do profesojnalnej obsługi klienta
Psychologia obsługi Klienta
Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta
Typologia „trudnych Klientów”
Style zachowań Klientów
Sposoby postępowania z różnymi Klientami
Obsługa Klienta a rozpoznawanie jego potrzeb
Metody rozpoznawania potrzeb Klienta
Sprzedaż za pomocą języka Cech – Zalet - Korzyści
Metody prezentacji produktu
Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom Klienta
Istota perswazji
Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację - metaprogramy
Technika „dostrajania” i „prowadzenia”
Moc i magia słowa
Trudne sytuacje w kontaktach z Klientami
Diagnoza zarzutów Klienta
Rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych
Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń Klienta
Pomyślne rozwiązania sytuacji trudnych
Narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu
Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez Klientów
Rozpoznanie problemu Klienta
Ustalanie celu działania
Techniki i narzędzia służące do poszukiwania rozwiązań
Wdrożenie rozwiązań
O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy
Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.
Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.
Dane kontaktowe:
Getsolution
Adrian Sobiński
al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa
Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl
Korzyści:
Nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów obsługi Klienta
Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań w obsłudze Klienta
Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem
Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb Klientowi
Koszty:
90
Cena zawiera:
O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy: