Jesteś w: eKursach
Wstęp
Odróżnianie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych
Analiza konsekwencji zachowań asertywnych, agresywnych i uległych w różnych sytuacjach
Asertywność a głos dorosłego, głos dziecka i głos rodzica (mini wykład: analiza transakcyjna E. Berne)
Asertywność a samoocena
Budowanie poczucia własnej wartości uczestników: analiza mocnych stron
Praca nad monologiem wewnętrznym, by myśleć asertywnie
Komunikacja werbalna i niewerbalna w mówieniu o sobie - asertywna autoprezentacja
Asertywność w kontaktach z ludźmi
Odmawianie Wyrażanie własnych przekonań
Obrona własnych granic Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
Czym się różni asertywne zachowanie poza i wewnątrz sfery osobistej
Wyrażanie próśb i oczekiwań
Krytykowanie Dawanie i branie
Wyrażanie gniewu/złości
Chwalenie Skuteczne techniki stosowane w różnych sytuacjach
Zdarta płyta Pytania Komunikat „ja”
Zachowanie asertywne wobec trudnych osób
Reagowanie na postawę partnera:roszczeniową, poniżającą, sarkastyczną, lekceważącą, wyniosłą
Stres Fazy stresu
Źródła stresu Budowanie odporności na stres
Narzędzia i style radzenia sobie ze stresem Jak ograniczyć szkodliwe działanie stresu?
Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.
Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.