Opis/program:
Wstęp
Czym jest zespół?
Różnice między zespołem a grupą osób pracujących razem
Cechy Idealnego Zespołu
Komunikacja w Zespole
Poznanie cech zespołu marzeń
Cechy Efektywnego Lidera
Jak motywować zespół?
Fazy, etapy rozwoju zespołu - jakie motywatory stosować na poszczególnych etapach?
Forming
Storming
Norming
Performing
Analiza stylu kierowania
Poznanie własnego stylu kierowania – test Blancharda
Poznanie czterech stylów kierowania
Skutki zastosowania właściwego i niewłaściwego stylu
Symulacja przypadku na temat ustalenia etapu rozwój i zastosowania właściwego stylu kierowania
Analiza Zachowań jako podstawa skutecznego zarządzania personelem
Typologia Zachowań- analiza pozwalająca scharakteryzować przewodni typ zachowań pracowników .
Cele krótkoterminowe, średnioterminowe, długoterminowe, strategiczne
Prezentacja celów:
struktura prezentacji celów dla zespołu
umiejętność efektywnego dostosowania celów i zdań dla poszczególnych typów zachowań pracowników(na podstawie Typologii Zachowań)
Przeprowadzanie trudnych rozmów
Konstruktywna Krytyka
Przykłady krytyki destrukcyjnej
Umiejętne wyrażanie konstruktywnej krytyki
Korzyści z krytyki
Umiejętne wyrażanie pochwał
Korzyści płynące z pochwał
Zestaw psychologicznych narzędzi menedżera
Odsłona własnych intencji
Informacja zwrotna
Pytania i Parafrazy
Stawianie granic
Asertywność
Sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
Negocjacje nastawione na współpracę - trening umijętnosci rozwiązywania konfliktów w zespole
Produkt polecany dla:
O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy
Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.
Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.
Dane kontaktowe:
Getsolution
Adrian Sobiński
al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa
Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl
Korzyści:
Poznanie cech zespołu marzeń
Poznanie zasady tworzenia i motywowania zespołu
Umiejętność dostosowania stylu kierowania do 4 etapów rozwoju zespołu
Umiejętność wywierania wpływu na zachowanie pracowników
Rozpoznawanie konfliktów i stosowanie kreatywnych metod ich rozwiązania
Umiejętność kierowania procesami w zespole poprzez odpowiednie wyznaczanie celów
Zwiększenie wyników poprzez właściwe zastosowanie wewnątrz - zespołowej komunikacji
Umiejętność pokonywania kryzysów na podstawie wspólnej pomocy
Poznanie zasady wprowadzania zmian
Elastyczne sterowanie wydajnością zespołu i jego członków
Koszty:
90
Cena zawiera:
O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy: