Opis/program:
			Wstęp
    Czym jest zespół?
    Różnice między zespołem a grupą osób pracujących razem
 Cechy Idealnego Zespołu
    Komunikacja w Zespole
    Poznanie cech zespołu marzeń
    Cechy Efektywnego Lidera
    Jak motywować zespół?
 Fazy, etapy rozwoju zespołu - jakie motywatory stosować na poszczególnych etapach?
    Forming
    Storming
    Norming
    Performing
 Analiza stylu kierowania
    Poznanie własnego stylu kierowania – test Blancharda
    Poznanie czterech stylów kierowania
    Skutki zastosowania właściwego i niewłaściwego stylu
    Symulacja przypadku na temat ustalenia etapu rozwój i zastosowania właściwego stylu kierowania
 Analiza Zachowań jako podstawa skutecznego zarządzania personelem
    Typologia Zachowań- analiza pozwalająca scharakteryzować przewodni typ zachowań pracowników .
    Cele krótkoterminowe, średnioterminowe, długoterminowe, strategiczne
    Prezentacja celów:
        struktura prezentacji celów dla zespołu
        umiejętność efektywnego dostosowania celów i zdań dla poszczególnych typów zachowań pracowników(na podstawie Typologii Zachowań)
 Przeprowadzanie trudnych rozmów
    Konstruktywna Krytyka
    Przykłady krytyki destrukcyjnej
    Umiejętne wyrażanie konstruktywnej krytyki
    Korzyści z krytyki
    Umiejętne wyrażanie pochwał
    Korzyści płynące z pochwał
Zestaw psychologicznych narzędzi menedżera
    Odsłona własnych intencji
    Informacja zwrotna
    Pytania i Parafrazy
    Stawianie granic
    Asertywność
    Sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
    Negocjacje nastawione na współpracę - trening umijętnosci rozwiązywania konfliktów w zespole
						Produkt polecany dla:
			
				
	
		O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy
		 Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European  Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
		  Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European  Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
        Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
       Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć. 
     Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
     Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
     Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
     Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.
		Dane kontaktowe:
		Getsolution  
	Adrian Sobiński
		al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa  
		
Telefon:  
		E-mail: szkolenia@getsolution.pl
		
Adres www: http://getsolution.pl
 
		
			
Korzyści:
			
    Poznanie cech zespołu marzeń
    Poznanie zasady tworzenia i motywowania zespołu
    Umiejętność dostosowania stylu kierowania do 4 etapów rozwoju zespołu
    Umiejętność wywierania wpływu na zachowanie pracowników
    Rozpoznawanie konfliktów i stosowanie kreatywnych metod ich rozwiązania
    Umiejętność kierowania procesami w zespole poprzez odpowiednie wyznaczanie celów
    Zwiększenie wyników poprzez właściwe zastosowanie wewnątrz - zespołowej komunikacji
    Umiejętność pokonywania kryzysów na podstawie wspólnej pomocy
    Poznanie zasady wprowadzania zmian
    Elastyczne sterowanie wydajnością zespołu i jego członków
		
		
			
Koszty:
											90
						Cena zawiera:
			
			
		
			
O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy: