ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Negocjacje kupieckie


Opis/program:

1.
Negocjacje jako wyznacznik skuteczności działu zakupów w redukcji kosztów przedsiębiorstwa
Zadania i wyzwania biznesowe stojące przed działem zakupów.
Rola działu zakupów jako „strażnika niskich kosztów”.
Zgodność celów negocjacyjnych działu zakupów ze strategią firmy.
Dostawcy jako cenny zasób firmy.
Osobowość i umiejętności negocjatora a wynik negocjacji kupieckich
Autodiagnoza cech osobowości kluczowych w procesie negocjacji.
Predyspozycje a wyuczone umiejętności.
Motywacja negocjatora: rywalizacja, koncentracja na dobrych relacjach, poszukiwanie kompromisu.
Kodeks zasad skutecznego negocjatora.
Budowanie postawy człowieka sukcesu.
Prowadzenie negocjacji z dostawcami zgodnie z założoną strategią
Negocjacje z dostawcami: wybór strategii, ustalenie celów i planowanie.
Strategia jako ogólny plan realizacji celów zakupowych.
Cele negocjacyjne uruchamiające strategię.
Definiowanie możliwych problemów.
Przypomnienie etapów i faz realizacji procesu negocjacji kupieckich.
Planowanie procesu negocjacji.
Strategia i taktyka negocjacji konfrontacyjnych
Analiza sytuacji konfrontacyjnych negocjacji.
Pozycje przyjmowane przez sprzedających i kupujących.
Główne strategie i zadania taktyczne.
Zakończenie negocjacji.
Strategia i taktyka negocjacji partnerskich
Analiza procesu negocjacji partnerskich.
Najważniejsze etapy negocjacji partnerskich.
Czynniki sprzyjające negocjacjom partnerskim.
Budowanie relacji z dostawcami zgodnie z interesem firmy
Przełamywanie barier i tworzenie osobistej relacji z dostawcą.
Motywowania dostawcy do podejmowania szybszych decyzji w sytuacji braku czasu.
Utrzymywanie dystansu i umacnianie silnej pozycji.
Wykorzystanie środków perswazji i wywieranie wpływu w negocjacjach kupieckich
Negocjacje to sztuka przekonywania do własnych opinii.
Argumentacja sprzedającego i kupującego.
Zasady wywierania wpływu w sytuacjach negocjacji.
Elementy wzmacniające silną pozycję w negocjacjach – autorytet, posiadanie informacji, osobowość, stanowisko, charyzma.
Konstruowania wywodu perswazyjnego dopasowanego do konkretnej osoby.
Metody kontroli przebiegu negocjacji
Przygotowanie agendy.
Wyznaczenie ról w zespole.
Prowadzenie dokumentacji – protokoły rozbieżności, zgodności, sygnowanie.
Finalizowania negocjacji oraz kończenia poszczególnych etapów negocjacji.

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:

Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności negocjacji w procesie zakupów i realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem trudnych sytuacji negocjacyjnych, technik perswazji oraz sposobów zwiększenia swoich możliwości jako negocjatora. Każdy uczestnik kursu otrzyma informacje o tym, jakie są zasady prowadzenia skutecznych negocjacji dotyczących inwestycji i zakupów.

Uczestnicy treningu nauczą się budować i skutecznie bronić swojej pozycji w procesie kupna-sprzedaży oraz wymienią swoje doświadczenia w zakresie własnej praktyki negocjacji.

Celem warsztatów jest:

Przypomnienie i analiza stylów i zasad negocjowania w dziale zakupów,
Diagnoza własnego, indywidualnego stylu oraz zweryfikowanie umiejętności negocjacyjnych,
Poznanie technik, instrumentów i prawidłowości negocjacyjnych, którymi posługują się sprzedawcy,
Zdiagnozowanie indywidualnych predyspozycji do negocjowania poprzez uczestnictwo w symulowanych negocjacjach kupna i sprzedaży,
Rozwój własnych umiejętności negocjacyjnych wykorzystywanych w procesie zakupów,
Dobór odpowiedniej strategii negocjacyjnej,
Poznanie nowych metod i odpowiednich technik negocjacyjnych, technik perswazji i technik wywierania wpływu, sterowania emocjami i wykorzystywania emocji w procesie kupna-sprzedaży,
Kontrolowanie własnych emocji w trakcie negocjacji handlowych oraz nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych.

Koszty:

90

Cena zawiera:

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY