ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Budowa profili kompetencyjnych


Opis/program:

1. WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW

Osiąganie celów finansowych
Osiąganie celów marketingowych
Samowystarczalność – autonomia, proaktywność i samodzielne rozwiązywanie problemów
Jasna komunikacja
Zaangażowanie członków zespołu i status zespołu
Szybkość decyzyjna

2. ZALEŻNOŚCI MIĘDZY KOMPETENCJAMI A EFEKTYWNOŚCIĄ ZESPOŁU

Charakterystyka kluczowych kompetencji
Rola kompetencji społecznych w zarządzaniu zespołem
Profil kompetencji w zespole projektowym
Profil kompetencji w zespole funkcjonalnym
Profile kompetencji i role zespołowe wg Modelu Belbina

3. ETAPY BUDOWANIA PROFILI KOMPETENCYJNYCH W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM

Określenie czynności, zadań i ról zespołowych
Określenie kluczowych kompetencji w zespole
Opracowanie wskaźników skutecznych zachowań w zespole
Określenie poziomów ocen kompetencji
Określenie poziomów pożądanych kompetencji
Harmonizacja kompetencji zespołowych pożądanych i rzeczywistych

4. WYDAJNY ZESPÓŁ I ZARZĄDZANIE PROFILAMI KOMPETENCJI

Cele i zadania zespołu – rola profili kompetencji
Dostosowywanie się do zmian i elastyczność zespołu
Podejmowanie decyzji w zespole i zarządzanie kompetencjami
Budowanie zaangażowania zespołu i zarządzanie kompetencjami
Komunikacja wewnątrz zespołu i zarządzanie kompetencjami

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:

Program szkolenia kompetencje i budowanie profili kompetencyjnych w zarządzaniu zespołem jest przeznaczony dla doświadczonych menedżerów zespołów oraz menedżerów i specjalistów działów HR.

Jeżeli kierujesz zespołem i masz już za sobą szkolenia z zarządzania zespołem, przywództwa, motywowania, coachingu – to nasze szkolenie potraktuj jako:

uzupełnienie wiedzy o profesjonalnym kierowaniu zespołami pracowniczymi,
rozwinięcie swoich kompetencji menedżerskich,
zaawansowany poziom kształcenia swoich umiejętności zarządzania zespołem.
Cele szkolenia

Najważniejsze są umiejętności, które zdobędziesz i rozwiniesz uczestnicząc w szkoleniu. Na pewno możesz liczyć na:

rozwinięcie swoich umiejętności rozpoznawania kluczowych kompetencji w efektywnym zespole,
udoskonalenie swoich umiejętności:
harmonizowania różnych profili kompetencyjnych zgodnie z modelem Belbina oraz celami i zadaniami zespołu
definiowania wskaźników zachowań członków zespołu w profilach kompetencji
weryfikowania i uzupełniania profili kompetencji w procesie zarządzania zespołem
rozwinięcie umiejętności opracowywania poziomów ocen kompetencji.

Program szkolenia przygotowaliśmy tak, aby dostarczył Tobie przydatnej i unikalne wiedzy na temat:

zależności między procesami zarządzania zespołem a profilami kompetencji członków zespołu,
najważniejszych kompetencji w efektywnym zarządzaniu zespołem,
wskaźników efektywności zespołów i roli kompetencji ich członków,
etapów procesu budowania profili kompetencji członków różnych typów zespołów,
wpływu kompetencji członków zespołu na jego wydajność.

Koszty:

90

Cena zawiera:

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY