ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Zarządzanie celami i oceną pracowniczą


Opis/program:

1.
Jak określać cele i zadania pracownikom?
Większość pracowników nie ma określonych celów, tylko zadania na dany dzień (cele krótkoterminowe)
Katalog celów – definicja pojęcia „cel” i „wskaźnik realizacji – mierniki”, sposoby opracowania Katalogu celów.
Strategiczna karta wyników dla pracowników – omówienie
Powiązanie oceny okresowej z innymi projektami HR – opisy stanowisk pracy, rekrutacja i selekcja, zarządzanie szkoleniami, ścieżki następstw i awansów, systemy wynagrodzeń, wartościowanie stanowisk pracy, systemy motywacyjne.
Metodologiczne założenia opracowań wspierających realizację projektu:
Opracowanie procedury oceny.
Opracowanie wzoru arkusza oceny.
Opracowanie instrukcji dla ocenianych i oceniających
Szkolenia/spotkania informacyjne dla pracowników i menedżerów
Realizacja oceny:
Zebranie wyników – opracowanie raportów zbiorczych.
Opracowywanie programów rozwoju pracowników
Trudności w realizacji projektu – wnioski z wdrożeń:
katalog Kompetencji – definicja pojęcia „kompetencja”, skale pomiarowe, sposoby opracowywania Katalogu, definiowanie kompetencji,
katalog Zadań – definicja pojęcia „zadanie” i „czynność”, sposoby opracowywania Katalogu, definiowanie zadań,
katalog celów – definicja pojęcia „cel” i „wskaźnik realizacji”, sposoby opracowania Katalogu.
pozaszkoleniowe formy informowania pracowników o ocenie.
przebieg rozmowy oceniającej (ocena kompetencji i stopnia realizacji zadań, wyznaczanie zadań) i zasady tworzenia planów rozwojowych:
nadzór nad przestrzeganiem procedury,
rozstrzyganie odwołań.
szkolenia,
pozaszkoleniowe formy rozwoju – coaching, działania podejmowane w miejscu pracy, programy wymiany wiedzy.
opór pracowników,
nie przestrzeganie procedury,
nieobiektywna ocena,
przesunięcia czasowe,
brak pomysłów na działania rozwojowe dla pracowników.

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:


Nabycie umiejętności określania celów – krótko, średnio i długo terminowych.
Wypracowanie standardów określania dokumentacji Systemu Ocen Okresowych
Poznanie zasad przeprowadzania rozmów oceniających

Koszty:

90

Cena zawiera:

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY