ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Techniki wywierania wpływu i manipulacji w negocjacjach


Opis/program:

Zmiana zachowania, postawy – techniki i metody przeciwdziałania.

– narzędzia perswazji (przekonywania); prezentacja argumentów; sugerowanie; uzasadnienia słuszności;- podobieństwo, style percepcji,

– pouczanie

– proszenie

– powtarzanie

– stosowanie nagród

– stosowanie kar

– wbijanie w poczucie winy; szantaż emocjonalny

– porównanie do innych dobrych wzorców zachowań (nie wskazane)

– konstruktywna krytyka zachowania, postawy

– krytyka poprzez pochwałę

– krytyka poprzez odzwierciedlenie

– komunikat „JA”

– Techniki zaangażowania

technika „Emotion to Chance” zmiany poprzez emocje negatywne
Technika pytań angażujących do zmian
Technika małych kroków (celów). „Stopa w drzwi”
Technika zadania niedokończonego

– technika dowartościowania

– technika dokręcania śruby

– technika społecznego dowodu słuszności

– technika „uniknąć złego”

Zmiana poglądów, stanowisk, decyzji – techniki i metody przeciwdziałania.

– narzędzia perswazji (przekonywania); prezentacja argumentów; sugerowanie; uzasadnienia słuszności – podobieństwo, style percepcji,

– negocjacje „pod wodą” (mistrzowskie)

– technika społecznego dowodu słuszności

– technika autorytetu

– technika sympatii

– technika wzajemności

– techniki ograniczeń budżetowych

– techniki ograniczeń czasowych

– techniki kłamstw

– technika „dużych liczb”

– technika ograniczeń kompetencji

– technika negatywnej oceny stanowiska

– technika ataków osobistych, braku szacunku,

– straszenia

– narzekania, które ma wpłynąć na ustępstwa

– technika „przeszkadzania = wytrącania”

– technika spóźnień

– technika oskubywania

– wyjście z pierwszą propozycją, z której po pewnym czasie odpuszczam dając główny warunek do negocjacji

– wilk w owczej skórze = technika Colombo

– technika niska piłka

– próbny balon

– pierwsza oferta z kosmosu

– zdechła ryba

– optyk z Brooklinu

– śmieszne pieniądze

– ingracjacje: podobieństwo (konformizm), autoprezentacja, dowartościowanie

– technika „zły- dobry”

– technika „twarde stanowisko”

– technika ostatni mur

– techniki pytań angażujących do zmian decyzji, stanowisk

Zmiana osobowości i wartości – techniki i metody przeciwdziałania.

– „pranie mózgów”

– narzędzia perswazji (przekonywania); prezentacja argumentów; sugerowanie; uzasadnienia słuszności – podobieństwo, style percepcji,

– powtarzanie

– stosowanie kar i nagród;

– szantaż emocjonalny

– dowartościowanie

– techniki „sekciarskie”

– technika „zły – dobry”

– reguła autorytetu i społecznego dowodu słuszności: konformizm

– indoktrynacje

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:


Poznanie zasad wpływu społecznego.
Przetrenowania postaw manipulacyjnych
Nauczenie się wpływania na innych dla obopólnych korzyści
Poznanie zasad obrony przed manipulacją w negocjacjach

Koszty:

90

Cena zawiera:

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY