Opis/program:
Zmiana zachowania, postawy – techniki i metody przeciwdziałania.
– narzędzia perswazji (przekonywania); prezentacja argumentów; sugerowanie; uzasadnienia słuszności;- podobieństwo, style percepcji,
– pouczanie
– proszenie
– powtarzanie
– stosowanie nagród
– stosowanie kar
– wbijanie w poczucie winy; szantaż emocjonalny
– porównanie do innych dobrych wzorców zachowań (nie wskazane)
– konstruktywna krytyka zachowania, postawy
– krytyka poprzez pochwałę
– krytyka poprzez odzwierciedlenie
– komunikat „JA”
– Techniki zaangażowania
technika „Emotion to Chance” zmiany poprzez emocje negatywne
Technika pytań angażujących do zmian
Technika małych kroków (celów). „Stopa w drzwi”
Technika zadania niedokończonego
– technika dowartościowania
– technika dokręcania śruby
– technika społecznego dowodu słuszności
– technika „uniknąć złego”
Zmiana poglądów, stanowisk, decyzji – techniki i metody przeciwdziałania.
– narzędzia perswazji (przekonywania); prezentacja argumentów; sugerowanie; uzasadnienia słuszności – podobieństwo, style percepcji,
– negocjacje „pod wodą” (mistrzowskie)
– technika społecznego dowodu słuszności
– technika autorytetu
– technika sympatii
– technika wzajemności
– techniki ograniczeń budżetowych
– techniki ograniczeń czasowych
– techniki kłamstw
– technika „dużych liczb”
– technika ograniczeń kompetencji
– technika negatywnej oceny stanowiska
– technika ataków osobistych, braku szacunku,
– straszenia
– narzekania, które ma wpłynąć na ustępstwa
– technika „przeszkadzania = wytrącania”
– technika spóźnień
– technika oskubywania
– wyjście z pierwszą propozycją, z której po pewnym czasie odpuszczam dając główny warunek do negocjacji
– wilk w owczej skórze = technika Colombo
– technika niska piłka
– próbny balon
– pierwsza oferta z kosmosu
– zdechła ryba
– optyk z Brooklinu
– śmieszne pieniądze
– ingracjacje: podobieństwo (konformizm), autoprezentacja, dowartościowanie
– technika „zły- dobry”
– technika „twarde stanowisko”
– technika ostatni mur
– techniki pytań angażujących do zmian decyzji, stanowisk
Zmiana osobowości i wartości – techniki i metody przeciwdziałania.
– „pranie mózgów”
– narzędzia perswazji (przekonywania); prezentacja argumentów; sugerowanie; uzasadnienia słuszności – podobieństwo, style percepcji,
– powtarzanie
– stosowanie kar i nagród;
– szantaż emocjonalny
– dowartościowanie
– techniki „sekciarskie”
– technika „zły – dobry”
– reguła autorytetu i społecznego dowodu słuszności: konformizm
– indoktrynacje
O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy
Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.
Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.
Dane kontaktowe:
Getsolution
Adrian Sobiński
al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa
Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl
Korzyści:
Poznanie zasad wpływu społecznego.
Przetrenowania postaw manipulacyjnych
Nauczenie się wpływania na innych dla obopólnych korzyści
Poznanie zasad obrony przed manipulacją w negocjacjach
Koszty:
90
Cena zawiera:
O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy: