ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Wiarygodny, budujący zaufanie sprzedawca


Opis/program:


Psychologiczne podstawy komunikacji z klientem.
proces komunikacji
kanały przekazu
tworzenie pierwszego wrażenia
elementy ułatwiające budowanie porozumienia
Komunikacja werbalna i niewerbalna.
wykorzystanie mowy ciała
odczytywanie zachowań rozmówcy
spójność komunikacji
rozpoznawanie potrzeb
wykorzystanie pytań
aktywne słuchanie
parafraza
kreowanie pozytywnej komunikacji
Bariery i zniekształcenia w komunikacji.
ograniczenia komunikacyjne
sposoby przeciwdziałania barierom
reakcje na zniekształcenia komunikacyjne rozmówcy
Sztuka perswazji.
motywy podejmowania decyzji zakupowych
zasady wywierania wpływu
techniki przekonywania
Wiarygodność i zaufanie
Co decyduje o tym że klient zapamięta Cię?
Wiarygodność czy zaufanie?
Co kupują klienci?
Techniki budowania zaufania i wiarygodności
Komunikacja z trudnym klientem.
typologia klientów
sposoby komunikacji z trudnymi klientami
elementy asertywności.

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:


Nabycie umiejętności sprzedaży siebie.
Wypracowanie standardów postępowania z nowo poznanym klientem
Poznanie zasad budowania zaufania
Nabycie umiejętności rozpoznawania typu zachowania klienta

Koszty:

90

Cena zawiera:

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY