ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Zarządzanie zakupami


Opis/program:

Program szkolenia: Zarządzanie Zakupami a tradycyjne „Zaopatrzenie” Wpływ Zarządzania Zakupami na decyzje strategiczne w firmie. Podział na Zakupy Operacyjne i Taktyczne/Strategiczne Korelacja nowoczesnego Zarządzania Zakupami z powszechnie znanymi Systemami Zapewnienia Jakości / Zarządzania Jakością Wpływ Zarządzania Zakupami na zewnętrzne i wewnętrzne możliwości standaryzacji, konsolidacji, outsourcingu, partnerstwa i kooperacji 5 Sił Portera – Analiza środowiska biznesowego „Model Kraljica” – Model strategii dla kupowanych materiałów i grup materiałowych Wpływ Zarządzania Zakupami na najważniejsze wskaźniki w firmie Prognozowanie i cykl planowania Parametryzowanie systemu (np. MRPII, ERP) i kontrola zmian. Rodzaje i metody generowania zapotrzebowania Przebieg zakupów operacyjnych Zarządzanie Zapasami. Ich optymalizacja Analiza materiałów w klasyfikacji ABC i XYZ Wskaźniki zakupów operacyjnych jako parametry miary ich efektywności Obowiązki kupców operacyjnych pod kątem współpracy z pozostałą częścią firmy Rola Procurement w Firmie i wsparcie dla realizacji Strategii / kierunku działań firmy Weryfikacja rynku. Wybór strategii działania dostosowanej do możliwości rynku Pre-selekcja, selekcja i wybór Dostawców Definiowanie Dostawcy Strategicznego i Krytycznego dla procesu Supplier Ranking Tool Przebieg procesu ofertowego Kontrakty. Negocjacje, reguły, kryteria akceptacji zapisów. Zarządzanie wdrażaniem najlepszych rozwiązań logistycznych Zarządzanie kosztami. Zarządzanie reklamacjami

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:

Zdefiniowanie Zarządzania Zakupami w firmie, ich pozycjonowanie w procesie decyzyjnym i określenie wpływu i odpowiedzialności na wyniki firmy
Charakterystyka powiązań z powszechnie uznanymi systemami Zarządzania Jakością
Określenie zakresu przebiegu informacji w firmie, niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania całego łańcucha dostaw
Zrozumienie roli planowania/prognozowania na poprawność realizowanych zakupów
Omówienie wpływu sformalizowanych procesów, procedur i instrukcji na efektywność zakupów
5 sił Portera i Macierz Kraljica jako narzędzia wspierające decyzje strategiczne w zakupach
Wpływ zakupów na zarządzanie zapasami. Metody pomiarów i kontroli
Rozwój narzędzi wspomagających w klasyfikacji materiałów – Analiza ABC i XYZ
Podkreślenie możliwości wpływu zakupów na jakość obsługi klienta
Zdefiniowanie roli selekcji i doboru Dostawców
Omówienie prawidłowości procesu ofertowego, kryteria wyboru ofert, negocjacji ofertowych
Wybór najlepszych strategii logistycznych (JIT, KANBAN, VMI/SMI)
Kontrakty. Negocjacje kontraktów i ich zapisy
Zarządzanie kontrolą kosztów
Wsparcie dla firmy przy korzystaniu z rozwiązań zewnętrznych, standaryzacji, optymalizacji

Koszty:

Produkt bezpłatny

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY