Jesteś w: eKursach
Kryteria skutecznych standardów sprzedaży Przygotowanie do Sprzedaży (znajomość branży, produktów, konkurencji) Umiejętność porozumiewania się – procesy porozumiewania się z klientem w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym Budowanie kontaktu z klientami – budowanie atmosfery zaufania i wiarygodności Odczytywanie i przekazywanie komunikatów niewerbalnych Rozpoznawanie i interpretacja zachowań werbalnych i niewerbalnych w rozmowach z klientem Sposoby wpływania na zachowanie klientów Zasady wywierania wpływu w procesie sprzedaży Etapy sprzedaży: Przygotowanie do rozmowy handlowej Otwarcie rozmowy Analiza potrzeb klienta. Rola i rodzaje pytań. Kategorie pytań – skuteczne dobieranie pytań w zależności od celu, do jakiego mają służyć? Prezentacja siebie i firmy. Prezentacja produktów/ usług. Sposoby przekazywania informacji w kategoriach korzyści dla klientów. Cecha – zaleta – korzyść – opis. Zamknięcie prezentacji. Zapominany etap w rozmowie handlowej. CO ZROBIĆ GDY KLIENT POWIE „NIE” – wydobycie obiekcji – reakcje w sytuacji negacji. Metody docierania do zastrzeżeń klientów Sposoby i techniki radzenia sobie z obawami i zastrzeżeniami klientów Kontakt po sprzedaży. Sprzedaż poprzez referencje. Techniki „dopasowania” i „prowadzenia” w sprzedaży. Typologia Klientów – test analizy zachowań Rozpoznawanie typów klienta oraz dopasowywanie do nich stylu sprzedaży. Rola aktywnego słuchania w procesie skutecznej komunikacji perswazyjne Analiza potrzeb klientów: Analiza potrzeb racjonalnych Wydobycie potrzeb emocjonalnych Trening parafrazy potrzeb klienta Zalety parafrazy potrzeb Struktury językowe oddziałujące na podświadomość: jak stosować konstrukcje lingwistyczne oparte na: implikacjach, presupozycjach. Prezentacja handlowa. Techniki sterowania dialogiem w relacjach handlowych – formy oraz rodzaje konstrukcji: emisja głosu, spójność treści, mowa ciała – panowanie nad własnymi zachowaniami niewerbalnymi. prezentacja w aspektach zalet i korzyści Psychologia wpływu – techniki wywierania wpływu w prezentacjach: reguła wzajemności, reguła sympatii, reguła autorytetu reguła społecznego dowodu słuszności reguła niedostępności reguła zaangażowania Radzenie sobie z prezentacją w trudnych sytuachach Trudny klient. Emocjonalny, niezadowolony, zawsze na „NIE” Reakcje na reklamacje Rozpoznawanie gier i manipulacji Szybkie negocjacje cenowe. Prezentacja argumentów i kontrargumentów w negocjacjach.
Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.
Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.