ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Przezwyciężenie zastrzeżeń z elementami negocjacji cenowych


Opis/program:

1.
Zastrzeżenia klientów

Dlaczego klient, który nie ma zastrzeżeń jest złym klientem?
Jakie zastrzeżenia mają najczęściej Twoi klienci?
Metody wydobycia rzeczywistych zastrzeżeń klienta.

2. Reakcje na zastrzeżenia

Pierwsze zastrzeżenie najważniejsze.
Jak reagować w pierwszych sekundach?
Parafraza zastrzeżenia.
Wybór techniki w zależności od typologii zachowań klienta
Test analiza zachowań klientów
Zamknięcie zastrzeżenia

3. Techniki przezwyciężania zastrzeżeń

Metody przezwyciężania zastrzeżeń.
Metoda „Załóżmy, że ….”
Metoda „wada = zaleta”
Metoda „zgody i referencji”
Metoda „Tak, ale…..”
Metoda logicznego wytłumaczenia
Metoda uniku

4. Od zastrzeżeń cenowych do negocjacji cenowych.

Zasady negocjacji cenowych.
„Pierwsza oferta nie może być atrakcyjna”
„Jeśli ustępujesz, żądaj ustępstw z drugiej strony”
Prezentacja argumentów w negocjacjach cenowych
Prezentacja ceny w negocjacjach cenowych

5. Trening przezwyciężania zastrzeżeń

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:


Nabycie umiejętności reagowania na zastrzeżenia klientów.
Wypracowanie standardów postępowania z zastrzeżeniami klientów
Poznanie zasad negocjacji cenowych
Nabycie umiejętności rozpoznawania typu zachowania klienta

Koszty:

90

Cena zawiera:

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY