ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

NLP – NeuroLingwistyczne Programowanie


Opis/program:

NLP w komunikacji

– założenia NLP wpływające na jakość komunikacji

– kodowanie doświadczeń czyli tworzenie własnych map rzeczywistości

Systemy reprezentacji:

– trzy systemy tworzenia w umyśle obrazu własnej rzeczywistości – jak Klient koduje i przetwarza informacje na temat Twojej propozycji

– jak rozpoznać który system reprezentacji preferuje odbiorca, czyli pierwszy krok w skutecznej komunikacji

– jak prowadzić rozmowę i prezentować rozwiązania, aby mówić językiem odbiorcy

Metamodel czyli jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmowy z Klientem:

– generalizacja – jak wykorzystać podstawy danego stwierdzenia, aby skutecznie zmienić opinie Klienta

– usuwanie – jak dotrzeć do pominiętych informacji, aby poradzić sobie z uwagami Klienta

– zniekształcanie – jak odnaleźć związek pomiędzy informacjami i sposobem myślenia, a prezentowaną ofertą w celu zmiany stanowiska Klienta

Magiczne słowa (presupozycje) – słowa wywierające wpływ na reakcje Klienta.

– Nie – ukryta moc zaprzeczeń

– Ale – kasowanie wypowiedzi

– I – sprawne łączenie faktów

– Pomimo – pierwsze zdanie jest ważniejsze

– Bo – liczy się działanie, powody nie mają znaczenia

– Spróbuj – próby zamiast konkretnych działań

– Implikacje przyczynowo – skutkowe: jednoczesna , znaczeniowa, wynikowa

– Model Miltona. Presupozycje – ukryte w wypowiedziach założenia:

– pozorny wybór – nakłonienie Klienta do dokonania wyboru

– dotyczące świadomości – zmuszenie Klienta do poszukiwania w umyśle odpowiedzi w celu akceptacji przekazanej sugestii

– związane z działaniem w czasie – sugerowanie Klientowi wystąpienia kolejnego zdarzenia, wywołującego z góry określony efekt

– zmiany czasu – kierowanie umysłu Klienta w dowolnie wybranym kierunku

– porządkowe – wskazanie Klientowi, że ma zaakceptować i oczekiwać kontynuacji określonych działań

– z użyciem przymiotników i przysłówków – wymuszenie na Kliencie aprobaty ukrytego faktu wpływające na akceptację podanej informacji

Metaprogramy, czyli nieświadome wzorce postępowania i podejmowania decyzji ułatwiające prezentację oferty i zamknięcie sprzedaży:

– metaprogram dążenie – unikanie

– metaprogram wewnętrzny – zewnętrzny

– metaprogram ja – inni

– metaprogram: ogólny – szczegółowy

– metaprogram opcje – procedury

– metaprogram podobieństwa – różnice.

Produkt polecany dla:

Strona główna / Szkolenia / Szkolenia rozwoju osobistego / NLP – NeuroLingwistyczne Programowanie
NLP – NeuroLingwistyczne Programowanie

Adresaci:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób chcących zwiększyć swoje umiejętności związane z wywieraniem wpływu na decyzje innych. Głównymi odbiorcami szkolenia są: menedżerowie – kierownicy zespołów, doradcy klienta, pracownicy biura obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, konsultanci Call Center.

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.

Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.

Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.

Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.​

Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.

Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.

Dane kontaktowe:

Getsolution
Adrian Sobiński

al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa

Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl

Korzyści:

Po szkoleniu każdy uczestnik będzie potrafił:

– rozpoznać i wykorzystać w komunikacji preferowany przez Klienta system reprezentacji

– używać perswazyjnych wzorców językowych w celu przekonania innych do swojej racji

– wpływać na decyzje rozmówcy w procesie komunikacji.

Koszty:

90

Cena zawiera:

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY