Opis/program:
NLP w komunikacji
– założenia NLP wpływające na jakość komunikacji
– kodowanie doświadczeń czyli tworzenie własnych map rzeczywistości
Systemy reprezentacji:
– trzy systemy tworzenia w umyśle obrazu własnej rzeczywistości – jak Klient koduje i przetwarza informacje na temat Twojej propozycji
– jak rozpoznać który system reprezentacji preferuje odbiorca, czyli pierwszy krok w skutecznej komunikacji
– jak prowadzić rozmowę i prezentować rozwiązania, aby mówić językiem odbiorcy
Metamodel czyli jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmowy z Klientem:
– generalizacja – jak wykorzystać podstawy danego stwierdzenia, aby skutecznie zmienić opinie Klienta
– usuwanie – jak dotrzeć do pominiętych informacji, aby poradzić sobie z uwagami Klienta
– zniekształcanie – jak odnaleźć związek pomiędzy informacjami i sposobem myślenia, a prezentowaną ofertą w celu zmiany stanowiska Klienta
Magiczne słowa (presupozycje) – słowa wywierające wpływ na reakcje Klienta.
– Nie – ukryta moc zaprzeczeń
– Ale – kasowanie wypowiedzi
– I – sprawne łączenie faktów
– Pomimo – pierwsze zdanie jest ważniejsze
– Bo – liczy się działanie, powody nie mają znaczenia
– Spróbuj – próby zamiast konkretnych działań
– Implikacje przyczynowo – skutkowe: jednoczesna , znaczeniowa, wynikowa
– Model Miltona. Presupozycje – ukryte w wypowiedziach założenia:
– pozorny wybór – nakłonienie Klienta do dokonania wyboru
– dotyczące świadomości – zmuszenie Klienta do poszukiwania w umyśle odpowiedzi w celu akceptacji przekazanej sugestii
– związane z działaniem w czasie – sugerowanie Klientowi wystąpienia kolejnego zdarzenia, wywołującego z góry określony efekt
– zmiany czasu – kierowanie umysłu Klienta w dowolnie wybranym kierunku
– porządkowe – wskazanie Klientowi, że ma zaakceptować i oczekiwać kontynuacji określonych działań
– z użyciem przymiotników i przysłówków – wymuszenie na Kliencie aprobaty ukrytego faktu wpływające na akceptację podanej informacji
Metaprogramy, czyli nieświadome wzorce postępowania i podejmowania decyzji ułatwiające prezentację oferty i zamknięcie sprzedaży:
– metaprogram dążenie – unikanie
– metaprogram wewnętrzny – zewnętrzny
– metaprogram ja – inni
– metaprogram: ogólny – szczegółowy
– metaprogram opcje – procedury
– metaprogram podobieństwa – różnice.
Produkt polecany dla:
Strona główna / Szkolenia / Szkolenia rozwoju osobistego / NLP – NeuroLingwistyczne Programowanie
NLP – NeuroLingwistyczne Programowanie
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób chcących zwiększyć swoje umiejętności związane z wywieraniem wpływu na decyzje innych. Głównymi odbiorcami szkolenia są: menedżerowie – kierownicy zespołów, doradcy klienta, pracownicy biura obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, konsultanci Call Center.
O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy
Get Solution to marka handlowa konsorcjum firm: Training Management Institute Sp. z o. o., European Consulting Center Sp. z o. o. oraz BrighTeam Sp. z o. o. , powstała w obszarze świadczenia webinariów, szkoleń otwartych oraz coachingu.
Tworzymy zespół trenerów, konsultantów i coachów pracujących w strategicznych dla nas obszarach rozwoju pracowników. W unikalny sposób łączymy „twarde” i „miękkie” umiejętności wdrożeniowe, bogate narzędzia oparte o najlepsze praktyki, proponując szereg rozwiązań biznesowych dla firm i osób indywidualnych.
Wachlarz usług, który oferujemy naszym Klientom indywidualnie dostosowujemy do bieżącej sytuacji i efektów, które chcą osiągnąć.
Towarzyszymy Klientom w ich drodze rozwoju, a to daje nam samym siłę, na której budujemy umiejętność profesjonalnej obsługi indywidualnego partnera.
Misją Get Solution jest stałe podnoszenie skuteczności działań pracowników. Chcemy współuczestniczyć w osiąganiu sukcesów naszych Klientów, a także poprzez dostarczanie standardów pracy oraz efektywnych narzędzi wspierać ich w budowaniu przewagi konkurencyjnej w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Doświadczenie zawodowe naszych trenerów - praktyków poparte licznymi referencjami oraz długą listą zadowolonych Klientów pomaga nam opracowywać skuteczne programy oparte na realnych problemach, związanych z codziennymi zadaniami z którymi przychodzi się zmagać naszym Klientom.
Wyróżnia nas profesjonalne i partnerskie podejście do współpracy z Klientem oraz sumienność i zaangażowanie w każde podjęte wyzwanie. Za cel stawiamy sobie nieustanny rozwój oraz doskonalenie kompetencji, aby dostarczać naszym Klientom usługi o najwyższej jakości.
Dane kontaktowe:
Getsolution
Adrian Sobiński
al. Jerozolimskie 11/14 -,00-508 Warszawa
Telefon:
E-mail: szkolenia@getsolution.pl
Adres www: http://getsolution.pl
Korzyści:
Po szkoleniu każdy uczestnik będzie potrafił:
– rozpoznać i wykorzystać w komunikacji preferowany przez Klienta system reprezentacji
– używać perswazyjnych wzorców językowych w celu przekonania innych do swojej racji
– wpływać na decyzje rozmówcy w procesie komunikacji.
Koszty:
90
Cena zawiera:
O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy: