ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów


Jesteś w: eKursach

Profesjonalna obsługa klienta


Opis/program:

Tematyka szkolenia: Troska o klienta- dowiesz się jaki jest zasadniczy cel obsługi klienta, kim jest klient i dlaczego warto go dobrze obsługiwać. Istota Komunikacji- jak nawiązać dobry kontakt z klientem i jak poprowadzić go w odpowiadającym nam kierunku. Systemy reprezentacji- nabędziesz umiejętność dopasowania swojego słownictwa w zależności od stylu komunikowania się Twojego klienta. Komunikacja niewerbalna- poznasz gesty ciała i ich znaczenie w obsłudze klienta. Komunikacja werbalna- nauczysz się aktywnie słuchać, zadawać pytania i stosować parafrazę w celu porządkowania wypowiedzi klienta. Strategie obsługi klienta- poznasz różne postawy wobec klienta, czyli określone cechy różnych sposobów reagowania, myślenia i odczuwania w stosunku do niego. Typologia klienta- poznasz ich charakterystyczne typy i procedurę obsługi każdego z nich.

1xCD

Szkolenie zawiera fragmenty filmu „Psychologia obsługi klienta” oraz „Savoir-vivre w pracy” o łącznej długości 19 minut oraz 196 stron szkolenia, w tym 49 ćwiczeń i testów, animacje, zdjęcia.

O firmie/instytucji/wydawcy/twórcy

Produkcja i sprzedaż fabularyzowanych filmów szkoleniowych oraz treningowych programów multimedialnych. Wysokiej jakości szkolenia z udziałem znanych aktorów oraz prezenterów telewizyjnych. Ciekawe i efektywne materiały dydaktyczne opracowywane przez psychologów oraz specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego.

Dane kontaktowe:

Wytwórnia Filmów Szkoleniowych Synergia
Piotr Filarski

B. Chrzanowskiego 10 lok. 6 ,80-278 Gdańsk

Telefon:
E-mail: synergia@synergia.com.pl
Adres www: http://www.synergia.com.pl/

Korzyści:

Kiedy zakończysz pracę z tym szkoleniem Twoje kontakty z klientami zyskają wyższą jakość, będziesz mógł czuć większą satysfakcję w relacjach z nimi. Posiądziesz zbiór wzorców i technik służących skutecznemu myśleniu i działaniu, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wybrać najbardziej korzystne zachowanie w danej sytuacji. Szkolenie zawiera fragmenty filmu „Psychologia obsługi klienta” oraz „Savoir-vivre w pracy” o łącznej długości 19 minut oraz 196 stron szkolenia, w tym 49 ćwiczeń i testów, animacje, zdjęcia.

Szkolenia multimedialne na CD zawierają teoretyczne wyjaśnienie tematu szkolenia, interaktywne ćwiczenia, symulacje, praktyczne przykłady, fragmenty filmów. (Do użytku na komputerach i tablicach multimedialnych).

Koszty:

249,00 zł netto

Cena zawiera:

szkolenie multimedialne "Profesjonalna obsługa klienta" na CD

O autorze/trenerze/wykładowcy/twórcy:




WYŚLIJ ZAPYTANIE / ZGŁOSZENIE DO OGŁOSZENIODAWCY