ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów

Nowy JPK - VAT. Zmiany.


Termin szkolenia:
5 grudnia 2020r.
Miejsce szkolenia:
online
Koszt szkolenia:
350 zł. netto / 1os.

Korzyści

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów podatkowych, księgowych i finansowych podmiotów gospodarczych, doradców podatkowych, doradców prawnych, pracowników działów finansowo – księgowych w jednostkach administracji publicznej, osób prowadzących działalność gospodarczą.

Program

Program:

  1. Zasady wystawiania faktur po zmianie JPK,
  2. Sankcje za błędne wystawienie faktury,
  3. Solidarna odpowiedzialność w VAT,
  4. Praktyczne aspekty dokonywania płatności za faktury,
  5. Zasady stosowania Ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych,
  6. Ulga za złe długi w VAT niezgodna z prawem UE,
  7. Rejestracja i rejestry podatników VAT,
  8. Biała lista podatników VAT i tarcze antykryzysowe,
  9. Jednorazowa płatność do 15 tyś zł – jak liczyć limity?
  10. Mechanizm podzielonej płatności,
  11. WDT – dokumentowanie po 1 lipca 2020r,
  12. Dostawy łańcuchowe –zmiany od 1 lipca 2020r,
  13. Wdrożenie JPK_V7M i JPK_V7K – obowiązki merytoryczne i największe problemy,
  14. Oznaczeniu GTU w JPK_VAT,
  15. Nowy JPK_V – powiązania między kontrahentami,
  16. Zmiany w VAT wprowadzone w wyniku COVID-19,
  17. Czasowe wprowadzenie stawki 0% w związku z COVID-19-ochrona zdrowia,
  18. Czasowe wprowadzenie stawki 0% w związku z COVID-19-edukacja,
  19. Nowa matryca stawek i WIS od 01.07.2020r,
  20. Kasy rejestrujące po zmianach 2020r,
  21. Rola deklaracji VAT i plików VAT w tarczy finansowej PFR,
  22. Tarcze antykryzysowe – wpływ na rozliczenia VAT,
  23. Projektowane wdrożenie centralnego rejestru faktur,
  24. Projektowane zmiany w podatku VAT na 2021 rok.

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia online "live":

Szkolenie odbędzie się w godzinach: 
Dzień 1 9.00 - 15.00

Od 8.30 do 9.00 pierwszego dnia przewidziana jest rejestracja uczestników. Na adres email podany w zgłoszeniu, w dniu poprzedzającym termin szkolenia, zostanie wysłane zaproszenie (link) do udziału. Po zaakceptowaniu zaproszenia nastąpi bezpośrednie połączenie z "salą szkoleniową online". Celem rejestracji jest sprawdzenia poprawnej łączności internetowej. Prosimy być wówczas "online" w dniu rozpoczęcia szkolenia.  


Koszt szkolenia online dla 1 osoby zawiera:
- interaktywny udział w szkoleniu online, certyfikat, materiały szkoleniowe. Uczestnik bierze czynny udział w szkoleniu ONLINE, które ma charakter warsztatowy.

Dodatkowo:

Uczestnikom odbytego szkolenia (po ok. 4 tygodniach) proponujemy dobrowolny udział w sesji tzw. "follow up". Celem spotkania jest zwiększenie efektywności webinarium, poprzez: utrwalenie wiedzy, wymianę doświadczeń, weryfikację stosowanych narzędzi i trening umiejetności.  Sesja ta odbywa się w godzinach 10.00 - 14.30., po ok 4 tygodniach po szkoleniu.

Koszt udziału w sesji "follow up": 
250 zł netto + 23% VAT/ 1 osobę. Udział w tej sesji przeznaczony jest wyłącznie dla osób, które uczestniczyły w szkoleniu. Na 2 tygodnie przed terminem sesji "follow up", emailem zostaną wysłane indywidualne zaproszenia do uczestników szkolenia.

Zapisz się

Kliknij na przycisk "Zapisz się" i wypełnij formularz. Po wypełnieniu i przesłaniu Zgłoszenia wysyłamy potwierdzenie otrzymania Zgłoszenia oraz fakturę proforma, którą prosimy uregulować na 3 dni przed terminem szkolenia. Wraz z proformą wysyłamy również do uczestnika/ uczestników Zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Zgłoszenia (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 607730000 (9.00-21.00).

Na minimum 3 dni przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.

W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu do 3 dni przed terminem szkolenia (a dokonanej wpłaty), zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Więcej w zakladce Regulamin i Warunki udziału.

Termin szkolenia:
5 grudnia 2020r.
Miejsce szkolenia:
online
Koszt szkolenia:
350 zł. netto / 1os.
Zapisz się