ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów

E-marketing w praktyce. Skuteczne narzędzia sprzedaży przez internet


Termin szkolenia:
17-18.05.23r. Webinarium
Miejsce szkolenia:
Online
Koszt szkolenia:
950zł netto/ online

Termin szkolenia:
17-18.05.23r. Stacjonarne
Miejsce szkolenia:
Warszawa
Koszt szkolenia:
1200zł netto/b.noclegu

Termin szkolenia:
31.05-01.06.23r. Stacjonarne
Miejsce szkolenia:
Zakopane
Koszt szkolenia:
1600zł netto/2xnocleg

Termin szkolenia:
07-08.06.23r. Stacjonarne
Miejsce szkolenia:
Gdańsk
Koszt szkolenia:
1600zł netto/2xnocleg

Korzyści

Przekrojowe szkolenie dotyczące wykorzystania cyfrowych kanałów do komunikacji z klientami i pozyskiwania nowych. Ułatwia współpracę z agencjami i podwykonawcami usług e-marketingowych. Pozwala poznać różne możliwości i dokonać wyboru najodpowiedniejszych rozwiązań dla celów organizacji.

Program

Dzień 1

1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
    i sekrety facebookowego Edge Rank oraz algorytmów LinkedIn

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Profile prywatne vs Fanpage na Facebooku
  • Dlaczego nie wszyscy widzą nasze posty / wpisy
  • Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną) na FB i LinkedIn

2. REGULAMIN FACEBOOKA

  • Kluczowe, choć nie tak oczywiste postanowienia regulaminu

3. LinkedIN

  • Komunikacja B2B, B2C, H2H?
  • Personal branding i budowanie sieci kontaktów
  • Praktyczne wskazówki
  • Konta premium i wiadomości inMail

4. Monitorowanie działań w mediach społecznościowych

  • Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie „best practice”
  • Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych – „zautomatyzowani asystenci”
  • Monitoring obecności marki / osoby w sieci

5. EFEKT WIRUSOWY

  • Inspirujące przykłady

6. PRZEGLĄD NARZĘDZI – FOTO, GRAFIKA I VIDEO DLA TWÓRCY TREŚCI

  • Źródła bezpłatnych materiałów foto-graficznych – jak poszukiwać
  • Przegląd narzędzi do przygotowywania grafiki i video (bezpłatne lub w modelu freemium)

7. INSTAGRAM W EMARKETINGU

  • Łączenie kont z FB, republikacja a specyfika treści na Instagramie
  • Poszerzanie zasięgu postów
  • Przydatne aplikacje
  • Narzędzia do planowania publikacji

8. TWITTER I RESZTA

  • Najważniejsze trendy w mediach społecznościowych
  • Być czy nie być (wszędzie)? –  strategia social-media

Dzień 2

1. POMIAR I ANALIZA RUCHU INTERNETOWEGO

  • Po co „śledzić" użytkowników?
  • Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w prosty sposób

2. PODSTAWY GOOGLE ANALYTICS

  • Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics – ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
  • Możliwości wykorzystania do oceny skuteczności działań promocyjnych

3. REKLAMA INTERNETOWA – modele, pojęcia i praktyczne wskazówki

  • Podstawowe modele zakupu reklamy
  • Przegląd najważniejszych formatów reklamowych
  • Nowe trendy w reklamie – m.in. remarketing

4. Wprowadzenie do SEM Search Engine Marketing

  • Co do jest SEM i dlaczego to takie ważne
  • Zarys możliwości Google Adwords
  • Planer słów kluczowych
  • Potencjał remarketingu

5. IDENTYFIKOWANIE TRENDÓW I ZAINTERESOWAŃ INTERNAUTÓW

  • Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych

6. Jak dać się znaleźć w sieci? SEO – tworzenie treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki

  • Czym jest SEO (Seach Engine Optimisation)?
  • Praktyczne podpowiedzi dla twórców treści

7. Projektowanie / dostosowanie serwisu mobilnego

  • Mobilny vs responsywny
  • Przydatne narzędzia do projektowania i testowania

8. Kluczowe zagadnienia email marketingu

  • Kluczowe zagadnienia
  • Przydatne narzędzia do budowania baz danych email i zarządzania wysyłkami
  • Możliwości marketing-automation

Informacje dodatkowe

Szkolenie odbywa się w godzinach: 
Dzień 1: 10.00 - 16.00
Dzień 2: 09.00 - 14.30

W przypadku szkoleń online, od 9.30 do 10.00 pierwszego dnia, przewidziana jest rejestracja uczestników. Na adres email podany w zgłoszeniu, w dniu poprzedzającym termin szkolenia, zostanie wysłane zaproszenie (link) do udziału. Po zaakceptowaniu zaproszenia nastąpi bezpośrednie połączenie z "salą szkoleniową online". Celem rejestracji jest sprawdzenie poprawnej łączności internetowej. Prosimy być wówczas "online" w dniu rozpoczęcia szkolenia.  

Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach: Hotel "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl),  "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl) "Patria" (www.patriazakopane.pl).

Szkolenia stacjonarne w Gdańsku lub Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl),  hotel Aqua House (www.aquahouse.pl) , hotel "Amber" (www.hotel-amber.pl) Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Gdańsku/ Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe).

Szkolenia stacjonarne w Warszawie (usługa bez zakwaterowania) odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: Centrum szkoleniowe Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania.

O dokładnym miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa ZGŁOSZENIA. Uzależnione jest to od zamówień na pok. 1 osobowe i możliwości hotelowych zakwaterowania wszystkich uczestników. Szkolenia w Zakopanem i Gdańsku odbywają się w tym samym miejscu co zakwaterowanie uczestników.

Zapisz się

Kliknij na przycisk "Zapisz się" i wypełnij formularz. Po wypełnieniu i przesłaniu Zgłoszenia wysyłamy (maksymalnie do 24 godzin) na wskazany adres email, potwierdzenie jego otrzymania.

ZGŁOSZENIE NIE JEST ZOBOWIĄZANIEM UDZIAŁU W SZKOLENIU.

  • DOFINANSOWANIE

Nasze szkolenia mogą być dofinansowane z KFS - Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach BUR - Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie:  https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły na stronie:   http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Wraz z potwierdzeniem udziału w wybranym szkoleniu, wysyłamy do uczestnika/ uczestników Zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Zgłoszenia (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 607730000 (9.00-18.00).

W przypadku komercyjnego udziału w szkoleniu (bez dofinansowania) prosimy, aby na minimum 3 dni przed terminem szkolenia dokonać wpłaty na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu. W przypadku uzyskania dofinansowania do wybranych szkoleń, o zasadach płatności poinformujemy w odrębnym mailu. Jest to związane z różnymi programami dofinansowania do projektów rozwojowych.

W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu do 3 dni przed terminem szkolenia (a dokonanej wpłaty), zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.

Podane ceny są wartością netto za udział 1 osoby. Do cen należy doliczyć 23% podatku VAT.

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Więcej w zakladce Regulamin i Warunki udziału.

Harmonogram zajęć:
Dzień 1 - 10.00 - 16.00, z przerwami:
11.30-11.45, 13.00-13.40, 15.00-15.15. 

Dzień 2 - 9.00 - 14.30, z przerwami:
10.30-10.45, 12.30-12.45. 
14.30 Zakończenie szkolenia

W czasie przerw, uczestnikom szkoleń stacjonarnych gwarantujemy serwis kawowy oraz obiad 1 i 2 dnia szkolenia.

Koszt szkolenia online dla 1 osoby zawiera:
- interaktywny udział w szkoleniu online, certyfikat, materiały szkoleniowe. Uczestnik bierze czynny udział w szkoleniu ONLINE, które ma charakter warsztatowy.

Koszt szkolenia stacjonarnego (w Warszawie lub w Gdańsku/ Zakopanem bez usługi noclegowej) dla 1 osoby zawiera:
- udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad 1 i 2 dnia szkolenia.

Koszt szkolenia stacjonarnego (w Gdańsku/ Zakopanem z usługą noclegową) dla 1 osoby zawiera:
- 2 noclegi w pok. 2 os. (uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień podanego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia, od godz. 16.00.) udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, śniadanie oraz obiad 1 i 2 dnia szkolenia. Śniadanie 1 dnia 8.00-10.00, 2 dnia 8.00-9.00. Obiad pierwszego dnia 13.00-13.40. Obiad drugiego dnia podany jest po zakończenie szkolenia, tj. o 14.30. Dopłata do pok. 1 os. - 140 zł netto/ 2 dni

Informacja o trenerach realizujących szkolenia w zakładce: https://eszkolenia.pl/zespol/41

Zapisz się