Przekrojowe szkolenie dotyczące wykorzystania cyfrowych kanałów do komunikacji z klientami i pozyskiwania nowych. Ułatwia współpracę z agencjami i podwykonawcami usług e-marketingowych. Pozwala poznać różne możliwości i dokonać wyboru najodpowiedniejszych rozwiązań dla celów organizacji.
Dzień 1
1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
i sekrety facebookowego Edge Rank oraz algorytmów LinkedIn
2. REGULAMIN FACEBOOKA
3. LinkedIN
4. Monitorowanie działań w mediach społecznościowych
5. EFEKT WIRUSOWY
6. PRZEGLĄD NARZĘDZI – FOTO, GRAFIKA I VIDEO DLA TWÓRCY TREŚCI
7. INSTAGRAM W EMARKETINGU
8. TWITTER I RESZTA
Dzień 2
1. POMIAR I ANALIZA RUCHU INTERNETOWEGO
2. PODSTAWY GOOGLE ANALYTICS
3. REKLAMA INTERNETOWA – modele, pojęcia i praktyczne wskazówki
4. Wprowadzenie do SEM Search Engine Marketing
5. IDENTYFIKOWANIE TRENDÓW I ZAINTERESOWAŃ INTERNAUTÓW
6. Jak dać się znaleźć w sieci? SEO – tworzenie treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki
7. Projektowanie / dostosowanie serwisu mobilnego
8. Kluczowe zagadnienia email marketingu
Czas trwania szkolenia online "live":
Wszystkie szkolenia odbywają się w godzinach:
Dzień 1 10 - 16.00
Dzień 2 9.00 - 14.30
Od 9.30 do 10.00 pierwszego dnia przewidziana jest rejestracja uczestników. Na adres email podany w zgłoszeniu, w dniu poprzedzającym termin szkolenia, zostanie wysłane zaproszenie (link) do udziału. Po zaakceptowaniu zaproszenia nastąpi bezpośrednie połączenie z "salą szkoleniową online". Celem rejestracji jest sprawdzenia poprawnej łączności internetowej. Prosimy być wówczas "online" w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Harmonogram zajęć:
Dzień 1 - 10.00 - 16.00, z przerwami
11.30-11.45,13.00-13.40, 15.00-15.15.
Dzień 2 - 9.00 - 14.30, z przerwami
10.30-10.45,12.30-12.45.
14.30 Zakończenie szkolenia
Koszt szkolenia online dla 1 osoby zawiera:
- interaktywny udział w szkoleniu online, certyfikat, materiały szkoleniowe. Uczestnik bierze czynny udział w szkoleniu ONLINE, które ma charakter warsztatowy.
Dodatkowo:
Uczestnikom odbytego szkolenia (po ok. 4 tygodniach) proponujemy dobrowolny udział w sesji tzw. "follow up". Celem spotkania jest zwiększenie efektywności webinarium, poprzez: utrwalenie wiedzy, wymianę doświadczeń, weryfikację stosowanych narzędzi i trening umiejetności. Sesja ta odbywa się w godzinach 10.00 - 14.30., po ok 4 tygodniach po szkoleniu.
Koszt udziału w sesji "follow up":
250 zł netto + 23% VAT/ 1 osobę. Udział w tej sesji przeznaczony jest wyłącznie dla osób, które uczestniczyły w szkoleniu. Na 2 tygodnie przed terminem sesji "follow up", emailem zostaną wysłane indywidualne zaproszenia do uczestników szkolenia.
Kliknij na przycisk "Zapisz się" i wypełnij formularz. Po wypełnieniu i przesłaniu Zgłoszenia wysyłamy potwierdzenie otrzymania Zgłoszenia oraz fakturę proforma, którą prosimy uregulować na 3 dni przed terminem szkolenia. Wraz z proformą wysyłamy również do uczestnika/ uczestników Zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Zgłoszenia (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 607730000 (9.00-21.00).
Na minimum 3 dni przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu do 3 dni przed terminem szkolenia (a dokonanej wpłaty), zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.
Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.
Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.
Więcej w zakladce Regulamin i Warunki udziału.