ZNAJDŹ SZYBKO – Wyszukiwarka WSZYSTKICH produktów

E-commers w praktyce. Skuteczne narzędzia sprzedaży przez internet.


Termin szkolenia:
10-11 grudnia 2020r.
Miejsce szkolenia:
online
Koszt szkolenia:
550 zł. netto / 1os.

Korzyści

Przekrojowe szkolenie dotyczące wykorzystania cyfrowych kanałów do komunikacji z klientami i pozyskiwania nowych. Ułatwia współpracę z agencjami i podwykonawcami usług e-marketingowych. Pozwala poznać różne możliwości i dokonać wyboru najodpowiedniejszych rozwiązań dla celów organizacji.

Program

Dzień 1

1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
    i sekrety facebookowego Edge Rank oraz algorytmów LinkedIn

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Profile prywatne vs Fanpage na Facebooku
  • Dlaczego nie wszyscy widzą nasze posty / wpisy
  • Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną) na FB i LinkedIn

2. REGULAMIN FACEBOOKA

  • Kluczowe, choć nie tak oczywiste postanowienia regulaminu

3. LinkedIN

  • Komunikacja B2B, B2C, H2H?
  • Personal branding i budowanie sieci kontaktów
  • Praktyczne wskazówki
  • Konta premium i wiadomości inMail

4. Monitorowanie działań w mediach społecznościowych

  • Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie „best practice”
  • Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych – „zautomatyzowani asystenci”
  • Monitoring obecności marki / osoby w sieci

5. EFEKT WIRUSOWY

  • Inspirujące przykłady

6. PRZEGLĄD NARZĘDZI – FOTO, GRAFIKA I VIDEO DLA TWÓRCY TREŚCI

  • Źródła bezpłatnych materiałów foto-graficznych – jak poszukiwać
  • Przegląd narzędzi do przygotowywania grafiki i video (bezpłatne lub w modelu freemium)

7. INSTAGRAM W EMARKETINGU

  • Łączenie kont z FB, republikacja a specyfika treści na Instagramie
  • Poszerzanie zasięgu postów
  • Przydatne aplikacje
  • Narzędzia do planowania publikacji

8. TWITTER I RESZTA

  • Najważniejsze trendy w mediach społecznościowych
  • Być czy nie być (wszędzie)? –  strategia social-media

Dzień 2

1. POMIAR I ANALIZA RUCHU INTERNETOWEGO

  • Po co „śledzić" użytkowników?
  • Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w prosty sposób

2. PODSTAWY GOOGLE ANALYTICS

  • Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics – ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
  • Możliwości wykorzystania do oceny skuteczności działań promocyjnych

3. REKLAMA INTERNETOWA – modele, pojęcia i praktyczne wskazówki

  • Podstawowe modele zakupu reklamy
  • Przegląd najważniejszych formatów reklamowych
  • Nowe trendy w reklamie – m.in. remarketing

4. Wprowadzenie do SEM Search Engine Marketing

  • Co do jest SEM i dlaczego to takie ważne
  • Zarys możliwości Google Adwords
  • Planer słów kluczowych
  • Potencjał remarketingu

5. IDENTYFIKOWANIE TRENDÓW I ZAINTERESOWAŃ INTERNAUTÓW

  • Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych

6. Jak dać się znaleźć w sieci? SEO – tworzenie treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki

  • Czym jest SEO (Seach Engine Optimisation)?
  • Praktyczne podpowiedzi dla twórców treści

7. Projektowanie / dostosowanie serwisu mobilnego

  • Mobilny vs responsywny
  • Przydatne narzędzia do projektowania i testowania

8. Kluczowe zagadnienia email marketingu

  • Kluczowe zagadnienia
  • Przydatne narzędzia do budowania baz danych email i zarządzania wysyłkami
  • Możliwości marketing-automation

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia online "live":

Wszystkie szkolenia odbywają się w godzinach: 
Dzień 1 10 - 16.00
Dzień 2 9.00 - 14.30 

Od 9.30 do 10.00 pierwszego dnia przewidziana jest rejestracja uczestników. Na adres email podany w zgłoszeniu, w dniu poprzedzającym termin szkolenia, zostanie wysłane zaproszenie (link) do udziału. Po zaakceptowaniu zaproszenia nastąpi bezpośrednie połączenie z "salą szkoleniową online". Celem rejestracji jest sprawdzenia poprawnej łączności internetowej. Prosimy być wówczas "online" w dniu rozpoczęcia szkolenia.  

Harmonogram zajęć:
Dzień 1 - 10.00 - 16.00, z przerwami 
11.30-11.45,13.00-13.40, 15.00-15.15. 

Dzień 2 - 9.00 - 14.30, z przerwami 
10.30-10.45,12.30-12.45. 
14.30 Zakończenie szkolenia

Koszt szkolenia online dla 1 osoby zawiera:
- interaktywny udział w szkoleniu online, certyfikat, materiały szkoleniowe. Uczestnik bierze czynny udział w szkoleniu ONLINE, które ma charakter warsztatowy.

Dodatkowo:

Uczestnikom odbytego szkolenia (po ok. 4 tygodniach) proponujemy dobrowolny udział w sesji tzw. "follow up". Celem spotkania jest zwiększenie efektywności webinarium, poprzez: utrwalenie wiedzy, wymianę doświadczeń, weryfikację stosowanych narzędzi i trening umiejetności.  Sesja ta odbywa się w godzinach 10.00 - 14.30., po ok 4 tygodniach po szkoleniu.

Koszt udziału w sesji "follow up": 
250 zł netto + 23% VAT/ 1 osobę. Udział w tej sesji przeznaczony jest wyłącznie dla osób, które uczestniczyły w szkoleniu. Na 2 tygodnie przed terminem sesji "follow up", emailem zostaną wysłane indywidualne zaproszenia do uczestników szkolenia.

Zapisz się

Kliknij na przycisk "Zapisz się" i wypełnij formularz. Po wypełnieniu i przesłaniu Zgłoszenia wysyłamy potwierdzenie otrzymania Zgłoszenia oraz fakturę proforma, którą prosimy uregulować na 3 dni przed terminem szkolenia. Wraz z proformą wysyłamy również do uczestnika/ uczestników Zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Zgłoszenia (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 607730000 (9.00-21.00).

Na minimum 3 dni przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.

W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu do 3 dni przed terminem szkolenia (a dokonanej wpłaty), zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Więcej w zakladce Regulamin i Warunki udziału.

Termin szkolenia:
10-11 grudnia 2020r.
Miejsce szkolenia:
online
Koszt szkolenia:
550 zł. netto / 1os.
Zapisz się